Державний ПриватБанк не повертає гроші навіть після смерті клієнтів
Про це на тематичному порталі Мінфін розповіла незадоволена клієнтка.
Жінка зазначила, що її рідний брат в березні 2019 року відкрив депозит в ПриватБанку, але помер вже в липні.
Однак банк відмовляє їй, єдиній спадкоємиці, в поверненні коштів з вкладу.
«Я його рідна сестра єдина спадкоємиця, звернулася після смерті в банк, де мені по пред’явленні свідоцтва про смерть заблокували картку, по якій нараховувалися відсотки і відправили до нотаріуса. Через 7 місяців звернулася в банк Павлограда по вул. Озерна — головний офіс Приватбанку. Спеціаліст банку, прізвища не знаю, вони працюють без бейджиків, прийняла моє свідоцтво про спадщину і попросила свідоцтво про смерть, бо «його у нас немає, ви нам не пред’являли його». Так на підставі чого ви заблокували тоді карту? А коли я запитала, чи отримаю я відсотки, адже договір дійсний до 13 березня 2020 року, мені відповіли: «звичайно, немає, звертайтеся до юриста», склала всі мої документи і сказала «пишіть, куди хочете», — розповіла клієнтка деталі гучного скандалу.
Вона також зажадала від керівництва націоналізованого ПриватБанку пояснень, як могла статися така ситуація.
«Ось я пишу вам, а також міністру фінансів О. Маркаровой і прем’єр-міністру А. Гончарука, який сказав« Витяг гроші з матрасів і несіть до банку ». А навіщо? Щоб вийшло як у мене — з 50 тисяч вирахують відсотки, і вийде 40 тисяч. Смішно якось виходить. Будь ласка, дайте відповідь », — резюмувала вона.
«Доброго дня! Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про результати Вас відразу повідомлять », — відреагував на скаргу представник ПриватБанку.