Клієнти Приватбанку приголомшені роботою націоналізованої установи
Негативні відгуки були опубліковані на тематичному порталі Мінфін.
Відмітимо, що українці почали масово скаржитися про зникнення грошей після вчорашнього масштабного збою.
За словами одного клієнта, він здійснював переклад 20 тисяч між картками Приватбанку, але засоби так і не дійшли до потрібного адресата.
“Відправлені сьогодні грошові кошти з карти Приват банку на карту Приват банку, у розмірі 20000грн, гроші так і не поступили одержувачеві, з карти посилача гроші списані. Де грошові кошти? У Колл-центрі ніхто не відповідає”, – поставив він питання.
“Радимо одержувачеві засобів перевірити зарахування суми на карту в особистому кабінеті Приват24 у виписці. У разі додаткових питань – звернетеся, будь ласка, до нас в особисті повідомлення. Будемо раді допомогти”, – відповів на скаргу представник банку.
Інший клієнт розповів аналогічну історію, але співробітники Приватбанку відхрещуються від скарг і стверджують, що такої транзакції нібито не було.
“04.06.2020 був зроблений переклад на карту. Гроші досі не прийшли. Більше години спілкуюся з підтримкою, вони мені розповідають, що запит на поповнення карти в Приватбанк не приходив, хоча я їм надав скриншот платежу з номером транзакції. Перевірити ні хто не спромагається. Якщо у вас були сьогодні проблеми, так вирішуйте питання, а не відписуйтеся, аби відстали. Я гроші вам дарувати не збираюся”, – поскаржився другий клієнт.
“На жаль, від сайту не поступало запитів і засобу в резерв не поступали. Якби зарахування затримувалося із-за технічних складнощів, які були впродовж дня, – засоби поступили б в резерв, але сайт ще не відправив засобу саме на зарахування на Ваш рахунок. Звертаємо Вашу увагу, що регламент зарахування подібних перекладів складає 1-3 дні”, – відреагував на скаргу представник Приватбанку.
Джерело:foxnews.ru.com