Подаємо мовою оригіналу:
На скрінах переписка двох харків’янок: одна знаходиться в Ізраїлі, друга – вроді би на московії.
Та, що на московії, вирішила поцікавитися, що там в Ізраїлі.
Врешті, московитська харків’янка – Тетяна Бороденко – написала, що вона під час бомбардування Салтівки у 2022 році місяць сиділа під обстрілами, які, буцімто, здійснювали українські військові.
Потім ще додала, що в Україну вона вернеться, бо там буде росія…
Оця маячня дуже зачепила ізраїльську харків’янку, яка виклала скріни переписки в мережу.
На жаль, пікантність ситуації полягає в тому, що московитська харків’янка Тетяна Бороденко є викладачкою англійської мови Харківського Ліцею «Патріот», який є комунальним закладом Харківської обласної ради.
Сьогодні я спілкувалася з керівництвом закладу, тому повідомляю. Цю особу зараз готують до звільнення, у цьому місяці її буде відраховано. Там склалася така ситуація, що з нею ще в минулому році було призупинено трудовий договір. Але наразі очікується її звільнення з посади викладача.
І, оскільки, дописувачі у мережі цікавилися, чи отримує Тетяна Бороденко гроші з бюджету, повідомляю, що з вересня 2022 року вона коштів не отримує.
А зараз моя особиста думка щодо таких «педагогів», які порушують Закон України «Про освіту». У статі 54 зазначено, що педагоги ЗОБОВ’ЯЗАНІ особистим прикладом утверджувати повагу до патріотизму, виховувати «повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України».
Тобто, це не право педагога бути патріотом України, а його безпосередній ОБОВ’ЯЗОК.
І я вважаю, що всім представникам освітньої сфери, які ненавидять державу Україна чи які свідомо пішли в колаборацію з ворогом – не місце в професії.
На мою думку, колабораціонізм двох категорій осіб – 1) представників органів влади та 2) представників освітньої сфери – має показово каратися. Саме ці дві категорії осіб здійснюють вплив на людей. І саме щодо цих двох категорій осіб варто ввести у законодавче поле положення щодо довічного позбавлення права на професію.
Щоб такі педагоги набували іншої кваліфікації. Але до формування майбутніх поколінь вже не допускалися.