У Монобанку 12 грудня заявили про масовану DDoS-атаку.
Поки все перебуває під контролем. Про це повідомив один із засновників банку Олег Гороховський.
“Масована DDoS атака на Моно. Об’єкт атаки: точки входу на Amazon (Банки, сайт)”, – зазначив він.
Про проблеми після збою в мережі Kyivstar повідомили також у мобільних операторах Vodafone та Lifecell.
Зокрема, Vodafone повідомляє про велику кількість звернень від абонентів Kyivstar, які хочуть підключитися. У компанії запевнили, що з їхнього боку послуга національного роумінгу працює коректно.
Однак, у компанії заявили про сплеск трафіку на їхніх системах, зокрема збільшення навантаження на платіжні системи. Через це можливі затримки із зарахуванням грошей, йдеться на Facebook-сторінці компанії.
Спостерігаються також перебої у роботі застосунку абонентів Lifecell. Фахівці зараз працюють над проблемою, повідомила пресслужба компанії.
Оновлено на 13:46
Атаку на Монобанк відбили, повідомив Олег Гороховський.
“Відбили. Моно – броня;)”, – написав він у Telegram.
Нагадаємо на мережу Kyivstar вранці 12 грудня було здійснено потужну хакерську атаку. Вона спричинила технічний збій, у результаті якого тимчасово недоступні послуги мобільного зв’язку та доступу в інтернет.
Компанія заявила, що працює над усуненням наслідків для якнайскорішого відновлення зв’язку.