Подаємо мовою оригіналу:
Друзі, маємо новини!
✅ Голосовий сервіс підключений. Проте, його доступність і якість залежить від багатьох факторів. Зараз ми працюємо, щоб всі мали зв’язок. І це потребує деякого часу.
✅ Мережа «Домашнього Інтернету» відновлена на 93%.
Якщо ваша SIM-картка не реєструється в мережі, спробуйте:
✔️ перезавантажити телефон;
✔️ увімкнути та вимкнути «авіарежим».
В деяких населених пунктах все ще виникають короткочасні складнощі зі зв’язком, але наші спеціалісти їх усувають. Перепрошуємо за незручності та працюємо далі. 💪
Відновлення після масштабної хакерської атаки – це складний процес. Але ми продовжуємо співпрацю з СБУ та іншими органами державної влади для з’ясування всіх деталей.
Ми неймовірно вдячні вам за підтримку. Як тільки мережа стабільно запрацює, ми підготуємо компенсації для абонентів, які не мали зв’язку.