Клієнт ПриватБанку розповів про те, що після переказу 3,2 тис. грн. його рахунок заблокували.
Тепер йому потрібно відвідувати відділення, щоб відновити доступ до рахунку.
У “Приваті” пояснили, що рахунок заблокували для того, щоб уникнути шахрайства.
“Незрозуміло з якої причини штучний інтелект ПриватБанку вибрав мій переказ. Перекладав 3200 гривень на карту людині.
Підсумок – карти заблоковані. Зателефонувала дівчина оператор назвав усі мої дані на підсумок не вплинуло. Вхід у Приват24 заблокований”, – поскаржився клієнт банку у спеціалізованому форумі Мінфін.
У ПриватБанку пояснили: процедура спрямована на протидію шахрайству. “Просимо виявити терпіння та розуміння необхідності в операції верифікації.
Для вирішення питання зверніться будь-ласка до чату на офіційному сайті банку pb.ua/chat. Наші оператори поряд 24/7 і завжди будуть раді допомогти”, – зазначили в банку.
Як перевіряють українців
Кожен банк має знати свого клієнта. Під час оформлення рахунку клієнт заповнює анкету: вказує своє майнове становище, розмір зарплати, додаткові доходи тощо. Потім діє ризикоорієнтований підхід. Обов’язково повинні перевіряти:
операції з перевищенням суми 400 тис. грн;
операції з громадськими діячами (депутатами всіх рівнів, чиновниками);
фізосіб-підприємців (“ФОП”), які зареєстровані за останні три місяці;
тих, хто часто робить перекази за кордоном, обмінює банкноти.
Проте запідозрити порушення та заблокувати можуть практично будь-який переказ. Якщо зарплата клієнта, наприклад, становить 10 тис. грн на місяць, а він щодня переказує (або отримує) тисячі гривень, банк може вважати такі операції сумнівними.