Електронні трудові книжки розпочали діяти на території України з початку червня 2021 року.
Вони є аналогом паперової трудової книжки. Щоб оцифрувати паперову версію українцям та їхнім роботодавцям дали термін у 5 років.
Таку інформацію повідомили у Східному міжрегіональному управлінні Державної служби України з питань праці. znaj.ua
Дані про трудової діяльності громадянина може внести як він сам, так і його роботодавець. При додаванні інформації до електронного документа важливо врахувати, що дані автоматично підтягуються тільки з 2004 року.
Якщо працівник має стаж до цього року, йому необхідно надати таку інформацію особисто, надавши відскановані копії документів, записи в трудовій книжці, що підтверджують реальний факт роботи на цьому місці. Важливо врахувати і той факт, що, крім документів про трудовий стаж, необхідно додати відскановані документи про здобуту освіту, свідоцтво народження дитини, військовий квиток та інші. На всю цю процедуру законодавством відведено 5 років.
Внаслідок впровадження електронної книги з’являється можливість удосконалення обліку трудової діяльності громадянина, значно зменшиться паперовий документообіг. Самі ж працівники зможуть будь-якої миті перевірити стаж і при виході на пенсію не входитимуть до Пенсійного фонду.