Найбільший оператор мобільного зв’язку «Київстар» підвищить вартість низки тарифних планів, запропонувавши абонентам перейти на новий тарифний план із більшим об’ємом послуг або вибрати альтернативу з тарифних планів за меншу вартість. Про це повідомив президент компанії Олександр Комаров агентству «Інтерфакс-Україна» у пятницю 13 вересня
За словами Комарова, це перший випадок підвищення цін на тарифи з часу повномасштабного вторгнення. Зміни торкнуться тарифних планів, які не змінювалися декілька років.
«Споживання, що зростає, інфляція, девальвація змушує всіх виробників, сервіс-провайдерів так чи інакше підвищувати ціни. Ми робимо це вперше з початку війни. До того ж ми даємо клієнтам вибір: або перейти на новий тарифний план із більшим обсягом послуг, або вибрати альтернативу з наявних тарифних планів за меншу ціну і з меншим обсягом послуг. І насправді потрібно розуміти, що це неминучий процес», –сказав голова компанії.
Олександр Комаров назвав основною причиною підвищення вартості тарифів ціни на електроенергію. Ця стаття витрат обходиться компанії приблизно в кілька мільярдів гривень на рік і вона зросла більш ніж на 100%. Окрім того, близько 70−80% інвестицій компанії пов’язані із закупівлями в іноземній валюті на тлі 45% девальвації гривні з грудня 2021 року.
Водночас він запевнив, що підвищення тарифів наразі торкнуться лише частини клієнтів.
«Ми не змінюємо тарифи протягом 12 місяців. Наприклад, якщо у нас є нова клієнтська база, яка підключилася менш ніж за рік до цього моменту, їхні тарифи ми не чіпаємо. Ще один приклад – ми в «Київстарі» маємо сотні тисяч клієнтів, які змінюють тарифні плани… Ці клієнти мають протягом 12 місяців імунітет від ініціативи з пропозицією змінити тарифний план з боку компанії», – додав президент компанії.
За інформацією на сайті компанії «Київстар», наразі тарифи на послуги мобільного зв’язку стартують від 150 грн на місяць для звичайних користувачів, та 125 грн – для пенсіонерів.