Версія терористичного акту дуже вірогідна
сьогодні, 01:10
Комісія з України, яка розслідує авіакатастрофу в Ірані, заявила, що на двигунах літака МАУ немає слідів пожежі. Про це написав український журналіст Юрій Бутусов у Facebook.
“Я досліджую обидва двигуни літака і не бачу на них слідів пожежі. Сюди доставлені фрагменти правого крила – там теж немає слідів пожежі. Тобто версія несправності двигунів, вибуху двигунів на даний момент не підтверджується. Літак горів – але версія виходу з ладу двигунів не підтверджується”, – повідомив інформатор журналіста.
Відомо, що влада Ірану не збирається щось від когось засекречувати та згідно з Чиказькою конвенцією надасть доступ до розслідування і до розшифровки “чорних скриньок” усім, кого торкнулася трагедія.
За словами джерела в комісії, попередні результати розслідування дозволяють зробити п’ять ключових висновків.
1. Літак вийшов з ладу, на його борту виникла пожежа, але не в результаті несправності двигунів, а в результаті іншої причини.
2. Літак був фактично новий. Самий зв’язок і система управління багаторазово дубльовані, вони вийти з ладу не могли, немає ознак несправності, про яку було б відомо наземним службам.
3. За штурвалом були досвідчений перший пілот Олексій Наумкін з нальотом 12 тисяч годин, другим пілотом був Сергій Хоменко з нальотом 7,6 тисяч годин, колишній військовий льотчик. Вивести їх з ладу могла тільки раптова подія, яка одночасно вразила б систему зв’язку, управління та екіпаж літака.
4. Відсутність будь-яких переговорів з диспетчером і відсутність пожежі в двигунах говорить про те, що версія терористичного акту, зіткнення з дроном або вибуху зенітної ракети вельми вірогідна.
5. Записи радарів аеропорту покажуть обстановку в момент катастрофи, і тоді буде ясно, чи наближалися якісь об’єкти чи ні. Тому ракетну версію на даний момент виключити не можна.