В даній статті ми вам покажемо та частково розповімо про вантажівки часір СРСР.
Напевно вантажна техніка вироблялася в Радянському Союзі буде кращою для багатьох шоферів, які в ті роки крутили баранку, працюючи в різних галузях. І можна сказати спеціально для них ми підготували невелику добірку фотографій, на тему, як виглядали Радянські вантажівки зсередини, тобто в кабіні.
Ми поговоримо про наймасовіших і знаменитих вантажівках того часу і почнемо з самого іменитого, який залишався кращим не тільки до розпаду СРСР, а й далеко після нього. Звичайно ж ЗІЛ-130, це про нього йде мова і напевно мало хто з цим посперечається. Запуск його в виробництво почався в 1962 році на всім відомому автозаводі імені Лихачова. Ось так виглядала класична кабіна ЗІЛ-130.
Повідомляє miysvit.pp.ua, із посиланням на Вакурат
На його базі було сконструйовано дуже багато модифікацій, стане в нагоді в різних структурах країни. ЗІЛ-130 випускався до 2010 року, після чого завод стрімко йшов у банкрутства. Ще одним титаном в плані популярності в Радянські роки була вантажівка ГАЗ-53. Він випускався на Горьківському заводі з 1961 року. Він був трохи слабший ніж ЗІЛ-130 і в плані двигуна і вантажопідйомності, але вантажівка також масово розійшлася по СРСР і вносила величезний вклад в його становлення. Остання вантажівка виїхала з заводу ГАЗ в 1993 році.
І остання вантажівка на кабіну якої ми подивимося буде МАЗ-500. Вантажівка стартанула на конвеєрі в 1963 році, майже одночасно з ЗІЛ-130, тільки в місті Мінську, на однойменному заводі. МАЗ-500 випускався не так довго, як його колеги по цеху представлені в цій статті, всього до 1977 року, але це знову ж таки не завадило йому бути дуже затребуваним, а десь навіть незамінним. Вид всередині вантажівки наступний.
Сподіваємося ті хто стикався і експлуатував ці вантажівки згадали свою молодість, також можете залишити свій відгук про цю техніці в коментарях.