“Нова пошта” розповіла про алгоритм, за яким будуть діяти співробітники компанії в тому випадку, якщо у одного з них буде діагностований COVID-19, передає прес-служба компанії.
Керівництво “Нової пошти” повідомило, що буде закривати відділення компанії в тому випадку, якщо у кого-небудь із співробітників того чи іншого відділення діагностують COVID-19. Втім, закриється “інфіковане” відділення не назавжди, а на три необхідних для повної дезінфекції приміщення дня, а самих клієнтів про вжиті заходи завчасно сповістять за допомогою SMS-повідомлення.
Природно, що сам співробітник, відчув характерні симптоми захворювання, негайно буде відправлений на здачу тесту ПЛР, а людей, з якими він контактував на першому і другому рівні, негайно встановлять.
Крім цього, як сам заразився, так і його колеги по відділенню, будуть відправлені на самоізоляцію, проте всім їм при цьому збережуть оклад в розмірі 50% від звичайної заробітної плати.
Крім того, всі співробітники “інфікованого” відділення також будуть оглянуті за допомогою тестів ПЛР. У тому випадку, якщо тестування покаже негативний результат, такі співробітники зможуть повернутися до роботи в найшвидшому часі. Природно, що про відкриття даного відділення його клієнтів знову сповістять відповідним SMS.
При цьому чекати своїх посилок протягом необхідних для дезінфекції трьох днів клієнтам не доведеться – відправлення затримають максимум на добу, протягом яких всі посилки також будуть продезінфіковані. Після цього забрати їх можна буде на одному з сусідніх відділень.
“Дана техніка безпеки доведена до кожного структурного підрозділу нашої компанії і починає діяти з завтрашнього дня”, – заявили в компанії.