Чинний президент Петро Порошенко виступив єдиним донором своєї виборчої кампанії, і вклав в неї 585 млн гривень. Про це повідомляє рух ЧЕСНО за результатами аналізу остаточного фінансового звіту Порошенка щодо витрат в першому турі виборів.
Найбільше коштів під час першого туру Порошенко витратив на рекламу на українських каналах – 329 млн гривень (56% від усіх витрат). Ще однією суттєвою статтею витрат для президента було розміщення зовнішньої реклами в ході передвиборної агітації до першого туру – 58,2 млн гривень (10% від усіх витрат), пише InfoResist.
Серед ТОП-5 компаній-одержувачів коштів з виборчого фонду Порошенка – фірми, що надають послуги з виготовлення друкованих агітаційних матеріалів ТОВ “Інтерконтиненталь-Україна” (отримала 44,5 млн) і ТОВ “ГК “Статус Інвест Інжиніринг” (31,8 мільйонів).
Також 2,2 млн гривень Порошенко перерахував НСК “Олімпійський” – за проведення 14 квітня прес-конференції і дебатів (19 квітня).
Чинний президент в 2018 році задекларував отримання близько мільярда гривень дивідендів. У той же час, тільки офіційні витрати на виборчу кампанію до кінця першого туру перевищили 800 млн гривень. Адже, по інформації, зазначеної у декларації, 122 мільйони було витрачено на рекламу ще в минулому році.
Однак, як зазначає ЧЕСНО, за результатами аналізу моніторингу політичної реклами на телеканалах, ця сума повинна скласти не менше 175 млн гривень, не рахуючи витрат на зовнішню рекламу та рекламу в інтернеті, яку Порошенко також активно замовляв протягом всього 2018 року.