В Україні у липні з’явився новий сервіс для пенсіонерів, який дозволяє оформляти пенсію в режимі онлайн. Починаючи з вересня, пенсіонерам більше не потрібно буде сидіти в черзі до Пенсійного фонду, щоб особисто в письмовому вигляді заповнити всі документи.
Це можна буде зробити в електронному вигляді. Пенсія нараховується протягом десяти днів після оформлення, про що користувач дізнається в своєму “особистому кабінеті”.
Для оформлення пенсії в режимі онлайн, потрібно відсканувати свою трудову книжку, паспорт, ІПН і додаткові документи (диплом про навчання або свідоцтво про народження дитини) і відправити їх на веб-портал Пенсійного фонду країни. Щоб скористатися послугою оформлення пенсії онлайн, необхідно зайти в особистий кабінет на Порталі електронних послуг ПФУ. Далі слід вибрати розділ “Анкета-заява для автоназначенія пенсії”, в якому заповнити анкету і прикріпити необхідні документи.
Можна також завантажити спеціальний додаток на мобільний телефон в будь-який зручний для вас час, і заповнити анкету через смартфон. За консультаціями фахівців ПФУ по роботі з сервісом можна звернутися по скайпу або за телефонами “гарячих ліній”.
Також в Україні незабаром з’явиться реєстр трудових книжок в електронній формі, до якого будь-який працівник матиме доступ цілодобово і зможе вносити зміни самостійно.