Володимир Зеленський заявив, що від ямкового ремонту дороги в Україні краще не стають, при цьому чиновники тільки набивають свої кишені. Президент в рамках програми “Велике будівництво” озвучив основні вимоги щодо будівництва та ремонту доріг.
Глава держави вважає, що ямковий ремонт повинен піти в минуле. У пріоритеті має бути будівництво і капремонт.
“У загальному обсязі робіт вони повинні становити не менше 80%”, – цитує Зеленського офіційне інтернет-представництво президента України.
Під час участі в заході “Зшити України: безпека, будівництво, фінансування” в Державному агентстві автомобільних доріг він також закликав посилити габаритно-ваговий контроль на автошляхах, забезпечити відповідальність підрядників за якість ремонту доріг і активізувати боротьбу з “тендерними тролями”.
“З наших доріг мають зникнути перевантажені фури, які залишають після себе борозни. У минулому році встановлено інноваційні вагові комплекси з технологією weigh іn motion, тобто зважування в русі. Вони повинні бути поширені на всю територію країни, а порушники – відповідати за знищення наших доріг “, – підкреслив Зеленський і запропонував, щоб ці технології були застосовані на всіх нових дорогах, які будуть будуватися в цьому році.
Президент також закликав зруйнувати міф, що Україна і хороші дороги – це несумісні речі.
Як написав радник прем’єр-міністра Юрій Голік в своєму Facebook, на нараді в Укравтодорі Зеленський назвав основні меседжі:
рекордна сума грошей, виділена на дороги;
тисячі кілометрів класних доріг;
якість;
швидкість робіт;
12 тисяч нових робочих місць;
припинення симулювання недоумства АМКУ;
жорсткий бан тендерних тролів;
мінімум ямкового ремонту.
Так, за словами Зеленського, якщо дороги після ремонту будуть змиватися після першої зими, то підрядника оштрафують на круглу суму.